روز های زندگی

گاهی اوقات دلم می خواهد که کسی باشد که بدون آنکه از بهم ریختن کلاسم بترسم سرم را روی شانه اش بگذارم و اشک بریزم!

روز های زندگی

گاهی اوقات دلم می خواهد که کسی باشد که بدون آنکه از بهم ریختن کلاسم بترسم سرم را روی شانه اش بگذارم و اشک بریزم!

سلام

سلام خدا جون!

بازم سلام

یه سلام پر از دلتنگی. پر از غم . پر از خستگی . پر از رنج پر از نا امیدی!


خدایا کجایی؟ خیلی تنهام پر از بغضم خدایا این شبا اومد و رفت ولی بغض من خالی نشد

خدایا چرا؟  خدا بازم امید بستم دیگه ناامیدم نکن!


خدایا تاکی با یه تکون کاسه ی چشمام پر از اشک بشه و بغضمو قورت بدم خداجون توکه مهربونی چطوری دلت میاد تو شادی و غم دلم من ریش ریش باشه!

خدایا اینبار دست خالی از درگاهت برم نگردون به حق گلوی بریده ی صاحب این شبا

به حق دل کباب بی بی زینب

خدایا نا امیدم نکن.

نظرات 1 + ارسال نظر
مانیا یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 16:44 http://chantantdeschansons.mihanblog.com/

خدا تنها کاری ک نمیکنه نا امید کرده!

ولی منو ناامید کرد!
امیدوارم البته اگه بازم ناامید نشم که هیچ کس دیگه وقتی با امید دل می بنده ناامید نشه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.