روز های زندگی

گاهی اوقات دلم می خواهد که کسی باشد که بدون آنکه از بهم ریختن کلاسم بترسم سرم را روی شانه اش بگذارم و اشک بریزم!

روز های زندگی

گاهی اوقات دلم می خواهد که کسی باشد که بدون آنکه از بهم ریختن کلاسم بترسم سرم را روی شانه اش بگذارم و اشک بریزم!

قاتل کیست؟ (1)

خب سلام یه پست دیگه بزارمو برم به کارام برسم!


این بخش اول یه داستانه جناییه به ام قاتل کیست داشته باشید تا پست بعدی!


***************************

     پست اول

     به نام آن خدای که قلم را خلعت زیبای تعلیم ارزانی داشت!

     مقدمه نویسنده:

     آنچه در ادامه خواهید خواند داستانی است در ژانر پلیسی و معما گونه. این داستان با عنوان « قاتل کیست؟» خارج از یک خط سیر طبیعی حرکت می کند . آشفتگی ذهن راویان داستان، چند روایتی بودن داستان عدم وجود یک دانای کل آشنا با تمام وجوه داستان ،معما گونه بودن داستان را سبب می شوند. فرا فکنی ها و شروع روایت ها با هم و تشریح آنها در ادامه نیز بر آن اثری دو چندان دارد.

     خلاصه: این داستان روایت گر قتلی می شود که به دست قاتلی ناشناس انجام شده اما در ادامه رویداد هایی سبب می شود که سیر بازی تغییر کند.

      سرگرد حامد جیلانی افسر دایره ی جنایی که از مشاوره ی افراد خبره ای چون ستوان یکم امیر سام فروزش افسر آگاهی و معاون سرگرد، ستوان دوم پریچهر کاویان جرم شناس که البته سرگرد چندان موافق حضور این چنین بانوانی در آگاهی نیست و دکتر داد متخصص تشریح که سابقه ای دیرینه در کشف راز های جنایی دارد؛ سعی در پرده اندازی از این ماجرا دارد اما عاجز از این کار دست به دامان حدسیاتی می شود که قاتل را در پی تحسین وی می گمارد و او و همراهانش را وارد ماجرا هایی دیگر می کند که یکی پس از دیگری سبب روشن شدن سیر حقیقی که قاتل تمام برنامه ریزی های آن را دقیق انجام داده است، می شود! به راستی این قاتل کیست؟

       آنچه نقل شد کلیاتی بود از ماجرا که در سیر بازیگردانی نویسنده با لباس جزئیات وارد صحنه می شود. نویسنده سعی دارد خواننده را در قالب شخصیت های گوناگون هم آغوش تفکراتی کند که گاه آبستن رویداد هایی نادر می شوند.

       سبک این نوشته، شروع چند روایت است باهم  که در ادامه تشریح می شوند و نویسنده در پی توضیح بر می آید. این سبک سبب پارگی هایی در پیوستگی کلی محتوا خواهد شد و گاهی خواننده فراموشش می شود ماجرای اول کدام بوده است اما حجاب معمایی و جذابیت را بیشتر به رخ داستان می کشد.

       تمام مکان ها تصادفی نام برده شده، و نیزاسامی همان طور که می دانید اتفاقی در کنار هم آورده شده اند.

 

 *******************************

(راستی شاید بعضی از صحنه های قتل چندشناک باشن ولی من چون فیلم جنایی زیاد می بینم برام عادیه اگه خیلی خفن شد بهم تذکر بدین ممنونم!)

با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.