روز های زندگی

گاهی اوقات دلم می خواهد که کسی باشد که بدون آنکه از بهم ریختن کلاسم بترسم سرم را روی شانه اش بگذارم و اشک بریزم!

روز های زندگی

گاهی اوقات دلم می خواهد که کسی باشد که بدون آنکه از بهم ریختن کلاسم بترسم سرم را روی شانه اش بگذارم و اشک بریزم!

این روزها

دلم خیلی تنگه واسه اون روزای بی خیالی واسه اون روزای بی دغدغه!


جاتون خالی واسه اون روزا که تنها دغدغمون خواب نموندنمون واسه برنامه کودک فردا صبح بود!


دلم خیلی تنگ شده! بعد از مدت ها دلم یه چیزی خواست چیزی که نمی تونم بهش بدم! بیچاره دلم!

نظرات 1 + ارسال نظر
راز نیاز دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 19:17

روزهای بی دغدغه ای که دلت میخواد که کاشــــــــــــــــــــــــــــ برگرده ولی حیف که دیگه هیچ وقت برنمیگردهـــــــــــــــــــــــــــ :\

برگشتن روزها کار ما نیست!

نمی شود زمان را برگرداند!

اما می شود با آن جلو رفت!

می شود از آن سبقت گرفت!

می شود وقتی جلو افتادی زمان های مانده را ساخت!

ولی هیچ وقت حس حسرت گذشته رهایمان نمی کند!

ممنون که نظر دادی!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.