روز های زندگی

گاهی اوقات دلم می خواهد که کسی باشد که بدون آنکه از بهم ریختن کلاسم بترسم سرم را روی شانه اش بگذارم و اشک بریزم!

روز های زندگی

گاهی اوقات دلم می خواهد که کسی باشد که بدون آنکه از بهم ریختن کلاسم بترسم سرم را روی شانه اش بگذارم و اشک بریزم!

صبر کن! بازهم!

سلام!

می گن صبر کن خدا جورش می کنه!

راستی چرا گاهی خدا دور آرزوهایی که خودش به دلت می ندازه یه دایره قرمز می کشه و می گه تا بعد؟!

شاید قسمت اینه ولی خیلی دلگیرم ازت خدایا!


نکنه منو یادت رفته!

نکنه دیگه منو نمی بینی!

خدایا نگفتی دعا کن!

من که هر بار دعا کردم گفتم یا بده یا حکمت ندادنو نشونم بده!


نظرات 1 + ارسال نظر
فقط من ! دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 23:14

سلام
جواب خدا رو باید کشف کرد!
این یکی از مهمترین کارای انسان روی زمینه

حداقل یه نشونه!
یه رمز
یه نقشه!
من با دستای خالی
با یه دل تنگ و ناراضی
با چیزی که حق من بود بهش نرسیدم!
چطوری برم پی یه چیز بی نشونه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.